EY MUSA! KORKMA!

korkma 2

u- Acele ile insan ne ister?

“İnsan aceleci biri olarak yaratılmıştır,
ayetlerimi
(mesajlarımı, delillerimi, gücümü, irademi, isimlerimi, süreçlerimi, sebeplerimi, sonuçlarını…)
size göstereceğim;
şimdi benden acele ile
(Cennet, Cehennem, İyilik, Kötülük, Yenilgi, Huzur, Mülk, İktidar, Zafer, Başarı, Kazanım, Mutluluk, Hikmet,Bilgi…)
istemeyin!”
(Enbiya-37)

 

u- Zan’na uymak- inanmak- güvenmek…
“Onların çoğu zanna
(ABD/ AB/ RUSYA/
Kafirler/ münafıklar/ fasıklar/ zalimler/ tağutlar/ şeytaniler/
tağutlar tarafından belli bir plan dahilinde uydurulan, gerçeği terse çevrilen, algı oyunu yapılan
ZAN
haberlere, fotoğraflara, filmlere, videolara, iddialara)uyarlar;
gerçekte ise zan, hakikat karşısında bir şey ifade etmez. Allah, yaptıklarını şüphesiz bilir.”
(Yunus-36)

 

u- Sizin Rabbiniz Hangisi?

YILDIZ…
“Üzerine gece bastırınca, bir yıldız(İktidar- Güç- Hegamonya) gördü:
“Rabb’im budur.” dedi.  Yıldız batınca da:
(İktidar- Güç- Hegamonya’nın Tevhid ve Özgürlük kazandırmadığını görünce)
“Ben batanları sevmem.” dedi. (En’am- 76)

AY…
“Ay’ı doğarken  (Mülk- Para- Mevki- Makam) gördü:
“Rabb’im budur.” dedi. O da batınca:
(Adalet ve Huzur getirmeyince)
“Yemin ederim ki,  Rabbim bana doğru yolu göstermeseydi,  elbette sapıklığa düşen topluluktan olurdum.”  dedi. (En’am- 77)

GÜNEŞ…
“Güneş’i doğarken (Nefsini- Çıkarlarını- Korkularını) görünce:
“Rabb’im budur,
(Gerçek ilahım- gerçek irade- gerçek güç budur)
bu hepsinden büyük.” dedi.
O da batınca (Yaşamda kaos- sömürü- batıl olunca)
dedi ki: “Ey kavmim! Ben sizin (Allah’a) ortak koştuğunuz şeylerden uzağım.”
(En’am- 78)

VE ALLAH…
“Ben yüzümü tamamen, gökleri ve yeri yoktan var edene çevirdim ve
artık ben asla Allah’a ortak koşanlardan değilim.”
(En’am- 79)

 

u- Allah’ı bırakıp taptıklarımız…
De ki:
“Allah’ı bırakıp da taptıklarınızı
(Nefs- Mülk- İktidar- Aile- İdeoloji- Tapınak- Bilgi- Çıkar- Korku- Şeyh)
gördünüz mü?
Bana gösterin, yeryüzünden neyi yaratmışlardır?
Yoksa göklerin yaratılışında onların bir ortaklığı mı var?
Eğer doğru söyleyenler iseniz bundan önceki bir kitap,
yahut bir bilgi kalıntısı olsun getirin bana!”
(Ahkaf- 4)

 

u- İlişkilerin sonuçları

1- Mazlum Halk ile Zalim Yönetici- Örgüt İlişkisi
“(Kıyamet gününde) hepsi Allah’ın huzuruna çıkacak ve zayıflar o büyüklük taslayanlara
diyecekler ki: “Biz sizin tâbilerinizdik. Şimdi siz, Allah’ın azabından herhangi bir şeyi bizden savabilir misiniz?” Onlar da diyecekler ki:”(Ne yapalım) Allah bizi hidayete erdirseydi biz de sizi doğru yola iletirdik. Şimdi sızlansak da sabretsek de birdir. Çünkü bizim için sığınacak bir yer yoktur.”
(İbrahim-21)

2- Aldananlar/ Aldatılanlar ile İnsan/Cinlerden Şeytanileşenler/ Aldatanlar İlişkisi
(Hesapları görülüp) iş bitirilince, şeytan diyecek ki: “Şüphesiz Allah size gerçek olanı vâdetti,  ben de size vâdettim ama, size yalancı çıktım. Zaten benim size karşı bir gücüm yoktu. Ben, sadece sizi(inkâra- modaya- eğlenceye- yalana- zulme- nefsinize boyun eğmeye)
çağırdım, siz de benim davetime hemen koştunuz.
O halde beni yermeyin, kendinizi yerin.
Ne ben sizi kurtarabilirim, ne de siz beni kurtarabilirsiniz!
Kuşkusuz daha önce ben, beni (Allah’a) ortak koşmanızı reddettim.”
Şüphesiz zalimler için elem verici bir azap vardır.”
(İbrahim- 22)

 
u- Allah’ı sever gibi sevdiklerimiz… Kimi seviyorsunuz?
“İnsanlar içinde, Allah’tan başkasını
(Nefsini, Gücünü, Toprağını, Elbise Markalarını, Müzik sanatçılarını, Futbol takımlarını, Sinema yıldızlarını, Televizyon oyuncularını, Sinemayı, Bilgisini, Parasını, Altınını, Eşyasını, Evini, Kadın- Erkeği, Makamını, Hayvanlarını, Ağaçlarını, Aç kalma korkusunu, Şeyhlerini,
Liderlerini, Çocuklarını, Evini, Bedenini, Aklını, Fabrikasını, AVMleri, Kar tutkusunu, Eğlenceyi, Yemek yemeyi, Yazarları, İdeologları, Silahları…)
‘eş ve ortak’ tutanlar vardır ki, onlar (bunları), Allah’ı sever gibi severler.
İman edenlerin ise Allah’a olan sevgileri daha güçlüdür.”
(Bakara- 165)

 
u- Allah’ın yardımı…
“Ey iman edenler! Eğer siz Allah’a yardım ederseniz,
(Helallerine uyup, haramlardan kaçınırsanız, O’nun rızasına uygun yaşarsanız)
O da size yardım eder ve ayaklarınızı sağlam bastırır.”
(Muhammed- 7)

 

u- Kur’an’dan kolayınıza geleni okuyun!
“(Resûlüm!) Senin, gecenin üçte ikisine yakın kısmını, (bazen) yarısını,
(bazen de) üçte birini yatmadan (ibadetle) geçirdiğini ve beraberinde bulunanlardan bir topluluğun da (böyle yaptığını) Rabbin elbette biliyor.
Gece ve gündüzü (içinde olup bitenleri iyiden iyiye) ölçüp biçen ancak Allah’tır.
O sizin, bunu sayamayacağınızı bildiği için, sizi bağışladı.
Artık, Kur’an’dan kolayınıza geleni okuyun.
Allah bilmektedir ki, içinizde hastalar bulunacak,
bir kısmınız Allah’ın lütfundan (rızık) aramak üzere yeryüzünde yol tepecekler,
diğer bir kısmınız da Allah yolunda çarpışacaklardır.
O halde Kur’an’dan kolayınıza geleni okuyun.
Namazı kılın, zekâtı verin, Allah’a gönül hoşluğuyla ödünç verin.
Kendiniz için önden (dünyada iken) ne iyilik hazırlarsanız
Allah katında onu bulursunuz; hem de daha üstün ve mükâfatça daha büyük olmak üzere.
Allah’tan mağfiret dileyin, şüphesiz Allah çok bağışlayıcı, çok esirgeyicidir.”
(Müzemmil- 20)

Allah dini kolaylaştırıyor.
Doğrular arasında tercih yapmamızı istiyor.
Gücümüzü biliyor ve ona göre yaşamamızı emrediyor.
Ve en çok da;
“O halde Kur’an’dan kolayınıza geleni okuyun.”
Ayetindeki okumanın “alın Kur’an’ı hatim edin- yazılı olarak okuyun” değil,
Kur’an’ın yasaklarından- haramlarından kaçının,
Emirlerinden de kolayınıza geleni okuyun- yaşayın, anlamını çıkarmamız gerekir.

 

u- Korkma!

“Ey Musa! Korkma!”(Neml-10)
Ey Müslüman! Korkma! Kafirlerden…
Ey Batı! Korkma! İslam’dan…
Ey Doğu! Korkma! Batı’dan…
Ey İşçi! Korkma! Patrondan…
Ey Kürt! Korkma! HDPkk’dan…
Ey Türk! Korkma! Kardeşlikten…
Ey Mazlum! Korkma! Zalimden…
Ey Cahil! Korkma! Öğrenmekten…
Ey Halk! Korkma! Devletten…
Ey Devlet! Korkma! Adaletten…

 

u- Kimi sevmeli… Kimi sevmemeli…
“Sizler, işte böylesiniz; onları seversiniz,
(Liberal aydınlardan bazıları, Sol aydınlarından bazıları, Elif Şafak’ı, Orhan Pamuk’u ve diğer bazı romancıları, Ertuğrul Özkök’ü ve diğer gazetecileri, Sinema oyuncularını, Fazıl Say ve benzeri müzikçileri, Sol kemalistleri, Sol islamcıları, Chp- Hdp- Mhp’yi, Amerika’yı, AB’ni, Rusya’yı, Türkçü ve Kürtçü dindar faşistleri, Hdp’yi, Pkk’yı, TÜSİAD’ı, Muhafazakar pragmatist sağcıları, Alevizm fanatiklerini, Fethullah Gülenistleri…)
oysa onlar sizi sevmezler.

Siz Kitabın tümüne inanırsınız, onlar sizinle karşılaştıklarında “inandık” derler,
Sizler, işte böylesiniz;
onları seversiniz,
oysa onlar sizi sevmezler.
Siz Kitabın tümüne inanırsınız,
onlar sizinle karşılaştıklarında “inandık” derler,
kendi başlarına kaldıklarında ise,
size olan kin ve öfkelerinden
dolayı parmak uçlarını ısırırlar.

De ki: “Kin ve öfkenizle ölün.” Şüphesiz Allah, sinelerin özünde saklı duranı bilendir.”
(Al-i İmran- 119)

 

u- Vay!…
“Artık vay hallerine;
kitabı kendi elleriyle yazıp,
(Kur’an’ı- Hakikati
Maddi Çıkarları, Aç kalma- Mevki kaybetme Korkuları, Lider- önder- şeyh sevgileri, Cehaletleri, Alışkanlıkları, Atalar dini sebebiyle dini bilerek- bilmeyerek değiştiren)
sonra az bir değer karşılığında satmak için ‘Bu Allah katındandır’ diyenlere.

Artık vay elleriyle yazdıklarından dolayı onlara;  vay kazanmakta olduklarına.”
(Bakara- 79)

 

u- “Doğrusu
ben Rabbim’e hicret ediyorum.”
(Ankebut- 26)

Bir Cevap Yazın

